Podnikání

Placené způsoby, jak se dostat do povědomí uživatelů na vyhledávačích

Placené reklamy na internetu nejsou dnes již ničím novým a zejména majitelé e-shopů s nimi hojně pracují. Není se čemu divit, protože se jedná o jednu z nejlepších metod, jak přilákat nové, a především relevantní klienty, dostat je na svůj web a dát jim přesně to, po čem touží. A zároveň si samozřejmě zvýšit návštěvnost, konverze, a nakonec také zisky. O tom přece podnikání je, ne?
 
průzkum marketing grafy

Sklik Ads

Jedná se o český online marketingový nástroj, který můžete využít k placené propagaci svých webových stránek, produktů a služeb. Podle statistik tímto způsobem můžete získat až 20 % tržeb, což je úžasné. PPC reklama Seznam je jednou z možností, které můžete využít. Pay-per-click cílí na konkrétní skupiny zákazníků, takže získáte přesně lidi, které potřebujete. Nastavení kampaně není složité, ale musíte si předem vypracovat analýzu klíčových slov a přijít se správnou strategií.
 
porada strategie podnikání

Nejnovější varianta propagace

Kategorie Google nákupy není příliš stará a mnoho e-shopů s nimi stále nepracuje. Většinou se na tuto platformu zaměřují hlavně větší firmy. To ale neznamená, že se také nemůžete zapojit. Jedná se totiž o dokonalý nástroj pro všechny majitele e-shopů. Na zařazení produktů do této kategorie služeb přitom potřebujete jen pár kliknutí a trochu času. Na vytvoření kampaně budete potřebovat:

  • účet v Google Ads,
  • účet v Google Merchant,
  • produkty ve funkčním e-shopu,
  • propojení Merchant s Ads.

 
Následně můžete vytvořit konkrétní kampaň. Tímto jednoduchým způsobem se můžete dostat na platformu, díky které se dostanou k vašim produktům lidé, kteří je právě hledají. To je něco, z čeho mohou těžit obě strany. Vy získáte nové klienty a uživatelé najdou věc, pro kterou přišli. Velkou výhodou zde je fakt, že si částku, kterou investujete, stanovíte sami. Z toho důvodu neutratíte více peněz, než jste původně chtěli, a přitom dosáhnete cílů, které jste si stanovili.

Back To Top